Antalya’ya Erzurum Valisi Sebahattin ÖZTÜRK atandı

Cumhurbaşkanı Gül Valiler Kararnamesi’ni onayladı. 6 Vali Merkeze alındı, 12 valinin yeri değişti. Görev yerleri değişin ve merkeze alınan valiler şöyle:

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, valiler kararnamesini onayladı.

Antalya Valisi Ahmet Altıparmak Erzurum’da, Erzurum Valisi Sebahattin Öztürk Antalya’da görev yapacak.

Alınan bilgiye göre, kararnameyle İzmir Valisi Cahit Kıraç Diyarbakır’a, Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak İzmir’e atandı.  Ayrıca Bingöl Valisi Mustafa Hakan Güvençer Muğla’da, Kayseri Valisi Şerif Yılmaz Kütahya’da, Kütahya Valisi Kenan Çiftçi Ordu’da, Ordu Valisi Orhan Düzgün Kayseri’de, Sinop Valisi Ahmet Cengiz Mardin’de, Nevşehir Valisi Abdurrahman Savaş Manisa’da, Muş Valisi Ali Çınar Bartın’da ve Çanakkale Valisi Güngör Azim Tuna Eskişehir’de görevlendirildi.

Ankara Vali Yardımcısı Vedat Büyükersoy Muş’a, Seyhan Kaymakamı Ahmet Çınar Çanakkale’ye, İçişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürü İbrahim Taşyapan Bingöl’e, Sultanbeyli Kaymakamı Mehmet Ceylan Nevşehir’e, İçişleri Bakanlığı Genel Sekreteri Abdurrahman Akdemir Erzincan’a, Mahalli İdareler Genel Müdürü Yavuz Selim Köşger, Sinop’a vali olarak atandı.

Exit mobile version